مفتاح رهنورد

شرکت مفتاح رهنورد یکی از شرکتهای فعال در کشور است که با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و نظامهای مدیریتی در زمینه واردات خودرو فعالیت می نماید. دیدگاه کلان مدیریت شرکت, توجه به اصول کیفیت است که به عنوان اصل اساسی و همیشگی سازمان می باشد.
×
طراحی سایت فروشگاهی فرکام

مفتاح رهنورد

شرکت مفتاح رهنورد یکی از شرکتهای فعال در کشور است که با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و نظامهای مدیریتی در زمینه واردات خودرو فعالیت می نماید. دیدگاه کلان مدیریت شرکت, توجه به اصول کیفیت است که به عنوان اصل اساسی و همیشگی سازمان می باشد.

شرکت مفتاح رهنورد یکی از شرکتهای فعال در کشور است که با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و نظامهای مدیریتی در زمینه واردات خودرو فعالیت می نماید. دیدگاه کلان مدیریت شرکت, توجه به اصول کیفیت است که به عنوان اصل اساسی و همیشگی سازمان می باشد.

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است


توجه به چیدمان و شیوه اختصاص فضاها به محصولات مختلف یکی از روش های افزایش فروش در فروشگاه ها است.

 چیدمان در فروشگاه آنلاین هم به عنوان یکی از مهمترین و موثرترین فاکتورها در فروش و افزایش فروش به شمار می رود. همانطور که در یک فروشگاه فیزیکی اصولی همچون انتخاب مناسب ردیف و ستون قفسه ها برای قرار دادن اجناس، چیدن اجناس مرتبط در کنار هم، ترکیب رنگ اجناس چیده شده و … در میزان فروش مهم است و موردتوجه قرار می گیرد، چیدمان در فروشگاه آنلاین هم از مواردی است که در طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی لحاظ می گردد.

 چیدمان در فروشگاه آنلاین

چیدمان در فروشگاه آنلاین باید به نحوی باشد که امکان بررسی و مقایسه محصولات، اطلاع از نظرات کاربران راحت و سریع در اختیار کاربران قرار بگیرد. ارایه خوب مطالب این قسمت می تواند انگیزه کاربر برای خرید را افزایش دهد. اضافه کردن آسان محصول به سبد خرید و تعبیه روش های پرداخت گوناگون و ایمن یکی دیگر از ملزومات موفقیت فاکتور چیدمان در طراحی فروشگاه آنلاین است. صرفه جویی در وقت یکی دیگر از دلایل استقبال مشتریان از خریدهای اینترنتی است. در نتیجه توجه به عامل چیدمان در فروشگاه آنلاین و بهره گیری از طراحی سایت حرفه ای می تواند باعث جلب رضایت مشتریان شود و منجر به افزایش فروش شود.

 

فرایند طراحی فروشگاه اینترنتی از دو قسمت نگارش و گرداوری مطالب محتوایی و آماده سازی فضای ارایه آن ها (چیدمان) تشکیل می شود. چیدمان در فروشگاه آنلاین به بخش بندی و فضا سازی سایت فروشگاه اینترنتی اختصاص دارد. پس از تدوین و تنظیم مطالب محتوایی ارایه آن ها در قالب های تعریف شده و جایگاه های مناسب به قسمت چیدمان در راه اندازی فروشگاه آنلاین مربوط می شود و میزان رضایت بخشی آن به عنوان شاخصی برای موفقیت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به شمار می رود. بنابراین بهره گیری از ترتیب و ترکیب اصولی در ارایه فضاها، بخش ها، صفحه ها و مطالب از مصادیق لحاظ شدن چیدمان در فروشگاه آنلاین است و سبب کاربری آسان و افزایش مشتریان شما می شود.

صنعت عرضه و تولید لوازم خانگی، یکی از فعال ترین صنایع در سطح جهانی است. این صنعت با توجه به تنوع محصول فراوان و خیل مشتریان از تمام قشر جامعه، بسیار پویا و مستعد فعالیت می باشد. طراحی سایت لوازم خانگی یکی از روش هایی است که می تواند شما را از مزایای چشمگیری بهره مند سازد از جمله:

طراحی سایت لوازم خانگی با امکان ارائه انواع محصولات بدون محدیت مکانی و دردسرهای انبارداری

معرفی خصوصیات هر کالا و امکان مقایسه آن با کالاهای دیگر در هزینه و کیفیت به صورت تصویری

کاهش هزینه های مراجعات حضوری و حمل و نقل با طراحی سایت لوازم خانگی

دستیابی به بازارهای فرا منطقه ای با طراحی سایت لوازم خانگی یه صورت چند زبانه

صرفه جویی در وقت و زمان فروشنده و مشتری

ارتباط با مشتری و اطلاع از نظرات و پیشنهادات او

حذف واسطه ها از تجارت با طراحی فروشگاه آنلاین لوازم خانگی

از آن جا که رونق صنعت لوازم خانگی مستلزم عرضه مستمر محصولات است. طراحی سایت لوازم خانگی محصولات شما را به طور دائم و مستمر در معرض دید خیل  عظیمی از کاربران قرار داده و این دیده شدن، افراد بسیاری را به خرید از شما ترغیب خواهد کرد.

 

 

در طراحی وب سایت فروشگاهی لوازم خانگی، مهتمرین نکته معرفی دقیق و کامل و زیبای محصولات است. درج عکس های با کیفیت از زوایای مختلف محصول ، ارائه توضیحات کامل در مورد محصول ، فناوری های بکار رفته در آن ، وجوه تمایزش با کالای مشابه دیگر تولیدکنندگان، جدول ویژگی های فنی و ارائه پی دی اف منیوال محصول ، می تواند حس کنجکاوی و تحقیق کاربر را بهتر ارضاء کرده ، او را وادار به انتخاب این محصول و خریداری اش بنماید. توضیحات صادقانه ، با پرهیز از درشت نمایی و غلو ، ارائه جزیی ترین اطلاعات فنی در مورد دستگاه و کارکردش ، ارائه نمودارها و مقایسه های بنچمارک ، اختصاص مقالات تخصصی مرتبط با این محصول و پاسخ به پرسش های کاربران روی این محصول ، از دیگر فاکتورهای توفیق یک فروشگاه اینترنتی خوب است.

امکانات نرم افزار فروشگاه آنلاین فرکام :

  • دسته بندی محصولات لوازم خانگی در دسته های چندسطحی پیش رونده به تشخیص مدیریت بسته به تعداد و تنوع محصولات
  • معرفی محصول ، درج عکس از زوایای مختلف ، امکان اسلاید شوی تصاویر محصول و شرح محصول و کد محصول
  • امکان تنظیم ویژگی های فنی محصول برای نمایش زیر محصول ، سرچ تخصصی محصول و مقایسه کالا به کالا
  • امکان درج فیلم ، صوت یا مالتی مدیا و فلش کنار محصول قابل پخش ، رندر و یا دانلود
  • امکان درج زیپ فایل درایورها ، پی دی اف منیوال راهنمای محصول
  • امکان طرح پرسش توسط کاربران روی یک محصول خاص و پاسخ دهی توسط مدیر یا مدیران و انتشار پرسش و پاسخ مذکور بنا به صلاحدید مدیر سایت ذیل همان محصول
  • امکان کامنت گذاری کاربران، ستاره دهی، امتیازدهی ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، پرینت اطلاعات ، ایمیل به دوستان
  • امکان انتشار فیلم های آموزش طریقه نصب و استفاده صحیح از دیوایس قابل مشاهده توسط عموم کاربران و یا فقط نمایندگان پس از فروش با دسترسی های خاص خود
  • امکان نمایش محصولات مرتبط با یک محصول، لوازم جانبی یک محصول در کنار آن محصول

امکانات بازاریابی نرم افزار فروشگاه آنلاین فرکام :

  • امکان پیدا شدن با رتبه بالا در جستجوی عناوین محصولات و نام برندهای مورد کار و همچنین ظاهر شدن در گزینه های اول نتایج جستجوهای مرتبط با حوزه کاری و تخصصی شما در موتورهای جستجو بالاخص در گوگل جهت پیدا شدن بهتر و موثرتر توسط مخاطبین ، علاقه مندان و مشتریان و رعایت کامل قواع طراحی سایت سئو
  • اتصال به درگاه های پرداخت الکترونیک بانکی و پذیرش همه کارت های بانکی شبکه شتاب
  • سبد خرید ، افزودن محصول به سبد خرید ، کسر شدن از تعداد موجودی و تکمیل سفارش
  • ارائه فاکتور قابل پرینت با امکان محاسبه مالیات ، مالیات بر ارزش افزوده ، مبالغ مربوط به پست و ارسال کالا و محاسبه تخفیفات
  • پشتیبانی از روش های گوناگون ارسال کالا برای مشتری
  • پانل مشتری برای مشاهده و گزارشگیری سوابق خرید قبلی
  • پشتیبانی از اکانت مشتری و امکان دادن جوایز اعتباری 
  •  
  • برندسازی اینترنتی شرکت:
  • مشاوره در ثبت دامین اختصاصی با نام شما و تحت تملک شما
  • استفاده از لوگوی اختصاصی به عنوان آرم سایت ، Fav Icon سایت
  • کارشناسی گرافیکی و استفاده از رنگ سازمانی برند شما به عنوان رنگ غالب سایت
  • اختصاص شماره پیامکی اختصاصی و درگاه ارسال اینترنتی و پانل مدیریت آنلاین
  • اختصاص یک یا چند ایمیل تحت دامنه سایت برای مراودات شرکت و کاری ایمیلی