مفتاح رهنورد

شرکت مفتاح رهنورد یکی از شرکتهای فعال در کشور است که با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و نظامهای مدیریتی در زمینه واردات خودرو فعالیت می نماید. دیدگاه کلان مدیریت شرکت, توجه به اصول کیفیت است که به عنوان اصل اساسی و همیشگی سازمان می باشد.
×
طراحی سایت فروشگاهی فرکام

مفتاح رهنورد

شرکت مفتاح رهنورد یکی از شرکتهای فعال در کشور است که با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و نظامهای مدیریتی در زمینه واردات خودرو فعالیت می نماید. دیدگاه کلان مدیریت شرکت, توجه به اصول کیفیت است که به عنوان اصل اساسی و همیشگی سازمان می باشد.

شرکت مفتاح رهنورد یکی از شرکتهای فعال در کشور است که با بکارگیری دانش فنی و نیروهای متخصص و نظامهای مدیریتی در زمینه واردات خودرو فعالیت می نماید. دیدگاه کلان مدیریت شرکت, توجه به اصول کیفیت است که به عنوان اصل اساسی و همیشگی سازمان می باشد.

پیوندهای روزانه

۲۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

LEXUS NX 200T- Fsport 2017

لکسوس nx 2017 گزارشی ازمفتاح رهنورد 

با به راه افتادن برند لکسوس روزگار برمرسدس تنگ آمد ، طراحی شگفت انگیزلکسوس با کابین صندلی راننده و هتل عقب و طراحی داشبورد فوق العاده و زیبا و مجلل یادآور کابین خلبان است .

لکسوس ان ایکس مفتاح رهنورد

طراحی داخلی لکسوس nx :

لکسوس ان ایکس مفتاح رهنورد

طراحی داخلی ویژه وچشم نواز و شگفت آور و جادار با موادی با کیفت بالا و راحت. 

صندلیهای nx جادار در2ردیف و پشتیبانی صندلی جلوی فوق العاده. 

صندلیهای عقب کمی بالاتر از صندلیهای جلو و دارای اثاثه ولوازم داخلی و تودوزی چرم. 

صندلی های قابل تنظیم استانداربه همراه مموری صندلی راننده و 2 گرمکن و 2سردکن صندلی میباشد. 

صندوق عقب لکسوس nx :

لکسوس ان ایکس مفتاح رهنورد

صندق عقب nx برقی، به ابعاد 17.7 و 54.6 فوت مکعب میباشد.

ایمنی لکسوس nx

 10 ایربگ ،دوربین 360 درجه ، سیستم کنترل آب هوایی اتوماتیک ،شیب سنج و فرمان تلسکوپی قابل تنظیم ،

ترمز دستی اتوماتیک به همراه کروز کنترل ،قدرت موتور مناسب و توربو و 4سیلندر،esp  ،

دکمه diff lock  ، سنسور پارک جلو و عقب، هشدار نزدیک شدن به مانع ،

هشدار خروج از لاین ،هشدار ترافیک. 

انتخاب 3 حالته رانندگی : ورزشی (sport) عادی (normal) اکو (eco)

اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات بیشتر nx

شارژ تلفن بی سیم ، تشخیص صدا ،کنترل از راه دور لمسی،

 سیستم صوتی مارک لوینسون ،بلوتوث، پورت USB  ،پورت AUX  


ترجمه : میرکاظمی گروه تبلیغات مفتاح رهنورد 




این سند خط‌ مشی، قوانین عمومی ما را در جمع آوری و استفاده از اطلاعات مشتریان و بازدید کنندگان وب سایت‌ ما شرح می‌دهد. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شما می دانید، اطلاعاتی که شما در اختیار ما نهاده اید را، چگونه استفاده خواهیم کرد، یا استفاده نخواهیم کرد. برای همین، برای فهمیدن کامل حقوق خود، از شما می‌خواهیم تا این سند خط‌ مشی را مطالعه نمایید.در مورد بازدیدکنندگان، وب سایت‌ ما در شبکه جهانی وب برای بازدید عموم تعبیه شده است. در این راستا شما در شبکه جهانی وب می‌توانید از وب سایت‌ ما بازدید نمایید بدون آنکه هویت، یا سایر اطلاعات شخصی خود را برای ما فاش کنید.در مورد مشتریان و همکاران فعلی و آینده، هنگامی که شما اطلاعات شخصی هویتی (هر گونه اطلاعاتی که هویت شما را فاش کند) در اختیار ما قرار می‌دهید، می‌توانید مطمئن باشید که این اطلاعات تنها برای پشتیبانی ارتباط شما و شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

  1. شرکت مفتاح رهنورد چه نوع اطلاعاتی را جمع آوری می‌کند:
    هنگامی که شما از وب سایت ما بازدید می‌کنید، وب سرور ما اطلاعات پایه شما را جمع آوری می‌کند. این اطلاعات درباره نام دامنه، زمان بازدید، صفحاتی که از آن بازدید کرده اید، است که شامل اطلاعات هویتی نیست، به جز مواقعی که برای جلوگیری از سوء استفاده از سیستم مورد نیاز است. هنگامی که شما برای استفاده از خدمات شرکت، ثبت نام می‌کنید، اطلاعات تماس خود را در اختیار ما قرار می‌دهید، که اطلاعات تماس به طور نوعی، شامل نام، نشانی، آدرس ایمیل و شماره تلفن شما است. تا زمانی که شما مشتری شرکت باقی بمانید، اطلاعات با توجه به وضعیت حساب کاربری، نوع خدمات و کار سیستم، مدیریت می‌شوند.  
  2. تبلیغات و کوکی های(COOKIES)  اشخاص ثالث :
    اطلاعات پایه جمع آوری شده کاربر، برای کمک به ما در جهت آنالیز ترافیک وب، بهبود محتویات وب سایت ما و بهبود نحوه استفاده شما از وب سایت ما، مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ما اطلاعات شخصی مشتریان را مگر در مواردی که صریحاً در این سند خط ‌مشی آمده است، مورد مبادله، اجاره یا فروش قرار نخواهیم داد. ما هم اکنون با شرکت‌های آنلاینی، قرارداد داریم که این اطلاعات را، از طرف ما مورد پردازش قرار می‌دهند تا ما را در جهت بهینه سازی و مدیریت کسب و کار و ارتباطات اینترنتی، کمک کنند. ما از خدمات شرکتهای بازاریابی استفاده می‌کنیم که به ما کمک می‌کنند تا میزان کارایی برنامه‌های تبلیغاتی خود و نحوه استفاده بازدیدکنندگان از وب سایت خود را بسنجیم. برای این کار ما از کوکی هایی که شرکت بازاریابی در اختیار ما قرارداده، در وب سایت خود استفاده می‌کنیم. اطلاعاتی که شرکت بازاریابی ما بوسیله این کوکی ها جمع آوری می‌کنند، هویت شخص را مشخص نمی کند. این اطلاعات به ما کمک می‌کند، نوع مشتریان و جاذبه‌های وب سایت خود و اینکه کدام محصول یا خدمات پرطرفدارتر است، را متوجه شویم. اگر چه شرکت بازاریابی، اطلاعاتی که از وب سایت ما می‌آید را از طرف ما ثبت می‌کند، ولی اینکه این اطلاعات در کجا استفاده شود یا نشود را ما کنترل و مشخص می‌کنیم. ما ممکن است از کوکی ها (اطلاعاتی است که یک وب سایت امکان ذخیره آن را روی رایانه شما دارد) در جاهایی استفاده کنیم. کوکی به یک برنامه کاربردی تحت وب، امکان پاسخ به شما را فراهم می‌کند و با نگهداری و بازیابی داده‌هایی در مورد سلایق شما، برنامه کاربردی تحت وب، می‌تواند عملیات خود را متناسب با نیاز، چیزهایی دوست دارید و چیزهایی که دوست ندارید، ترتیب دهد. اکثر مرورگرهای وب اجازه پایش اینگونه کوکی‌های را به شما می‌دهند. در مورد نحوه عملکرد این پایش باید، به دستورالعمل‌های مرورگر خود مراجعه کنید. اگر شما کوکی ها را در مرورگر خود غیرفعال نمایید، باید به این نکته توجه داشته باشید که از بسیاری از مزایای شخصی سازی یک برنامه کاربردی تحت وب، محروم خواهید شد و در صورت غیرفعال کردن کوکی ها، بسیار محتمل است که برخی از عملکردهای وب سایت، از کار بیفتند و یا بسیار کند شود.
  3. ما اطلاعات را چگونه استفاده می‌کنیم: 
    شرکت اطلاعات شخصی شما را مورد مبادله یا اجاره یا فروش، با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ثالث قرار نخواهد داد. ما از اطلاعات تماسی که در اختیار ما نهاده اید در جهت برقراری خدمات شما استفاده می‌کنیم. ما اطلاعات دیگری نظیر وضعیت حساب کاربری و نوع سرویس را، در فرایند برقراری سرویس استفاده می‌کنیم. با زدن دکمه‌های "ارسال" یا "ثبت" هر بازدیدکننده، به صراحت رضایت خود را برای استفاده از این اطلاعات در جهت مقاصدی که در این سند خط مشی بیان شده، اعلام می‌دارد. شرکت ممکن است اجازه دسترسی به اطلاعات مشتری را به همکاران و اشخاص ثالث بخصوصی بدهد. برای مثال، برای ارسال اطلاعات محصولی که ممکن است مورد علاقه شما باشد، یا برای اینکه باب همکاری خاصی با شما باز شود. همچنین شرکت ممکن است اطلاعات مشتری را برای ارسال اطلاعات سیستم یا اطلاع در مورد محصول و خدمات جدید، یا ارتقاء یافته، در صورتیکه مشتری قبلا اجازه ارسال آن را داده باشد، استفاده کند. ما ممکن است که اطلاعات تماس شما را با رضایت و اجازه شما، در فهرست حسن انجام کار و رضایت مشتریان قرار دهیم.ما اطلاعات شخصی و حساب کاربری مشتری را فاش نخواهیم کرد، مگر اینکه متقاعد شویم افشای این اطلاعات در جهت شناسایی یا تماس یا اقامه دعوی علیه کسی باشد که باعث صدمه و خسارت به حقوق و اموال شرکت یا مشتریان شرکت یا دیگران شده باشد. ما ممکن است اطلاعاتی را مطابق با قانون، یا در جایی که شرکت متقاعد شود که، قانون نیازمند این اطلاعات است، در اختیار مقامات قضایی قرار دهیم. شرکت همچنین محتویات هیچ نامه الکترونیکی، یا مراسلات و مکاتباتی که شرکت برای مشتریان خود ذخیره می‌کند را برای هیچ شخص ثالثی افشا نخواهد کرد، مگر در
    (الف) موضوع سلامت و ایمنی عمومی مطرح باشد،
    (ب) در ارتباط با انتقال اموال تجاری دیگری به مشتری باشد، 
    (ج) مورد نیاز برای انجام سفارش، خدمات پس از فروش، بررسی‌های حقوقی باشد که شرکت به صلاحدید خود منفردا آن را، لازم بداند.
    (د) لازم باشد که برای پیگیری امور جنایی در اختیار مقامات قضایی قرار گیرد.

  4.  شرکت هرگونه سانسور، ویرایش، تغییر یا دستکاری را در هرگونه نظرسنجی، نظارت بر برقراربودن ارتباط که بوسیله مشتری یا دیگران انجام می‌شود، صراحتا رد می‌کند. هر چند شرکت هر گونه ارتباطی را که ممکن است به شرکت یا مشتریان شرکت یا دیگران صدمه بزند، مورد نظارت قرار می‌دهد، حتی ممکن است حذف یا قطع کند. مبنایی که شرکت بر اساس آن اقدام به این کار می‌کند، بدون آنکه محدودیتی بیاورد، شامل نقض بالفعل و بالقوه سند "شرایط و ضوابط استفاده" می‌شود. 
  5. پیوندها:
    از وب سایت ما پیوندهایی به سایر وب سایتها وجود دارد، که ممکن است متعلق به شرکتها و اشخاصی باشد، که وابستگی به شرکت ما ندارند. ما مسوولیتی در مورد صیانت حریم‌ شخصی و محتویات آن وب سایتها نداریم و به شما توصیه می‌کنیم که جانب احتیاط را رعایت کنید. به ویژه به شما توصیه می‌کنیم که خط‌ مشی صیانت از حریم‌ شخصی آن وب سایت را مطالعه کنید و مطمئن شوید که آن را پذیرفته اید. توجه داشته باشید که این سند خط‌ مشی، تنها و تنها برای این وب سایت صادق است.
  6. گفتگوی آنلاین:
    در وب سایت شرکت مفتاح رهنورد امکان گفتگو و پشتیبانی آنلاین فراهم شده. با توجه به اینکه کلیه مکالمات تنها در راستای مشاوره می باشد، لذا فاقد هرگونه ارزش قانونی است. از همین رو طرفین حق نشر و استفاده از آن در هیچ یک از مراتب قانونی را نخواهند داشت.

آپشنهای اپتیما jf 2017 

واردات مفتاح رهنورد

6 ایربگ -6 دنده اتوماتیک -4سیلندر -drive mode -مانیتور فابریک - 3گرمکن صندلی -2 سردکن صندلی - دوربین عقب - صندلیهای تمام چرم - صندلی برقی راننده - -esp - cruise control- آیینه های تاشوی برقی -آیینه های وسط الکترومیک -keyless-پارک جلو و عقب - سقف پاناروما- دکمه استارتر - شیب سنج - دکمه diff lock -کولر دیجیتال dual با قابلیت تنظیم دما - ریموت روی فرمان - بلوتوث usb- پورت aux

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir

#مفتاح_رهنورد #اپتیما_2017 #مشتریمداری_مفتاح_رهنورد #شماره_گذاری_خودرو #آپشنهای_اپتیماJF_2017 #کیا_اپتیماJF_2017

چرا نباید خودروی ساخت آمریکا وارد شود؟ / از تفسیر وزیر و مدیران دولتی تا استدلال رئیس انجمن صنفی

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، واردات و شماره گذاری خودروهای ساخت آمریکا به یکی از موضوعات مهم صنعت خودرو کشور تبدیل شده و هر کس از مدیران دولتی و خصوصی گرفته تا کارشناسان این حوزه، در این مورد اظهار نظرهای متفاوتی داشتند که قاطبه آنها اعتقاد به لزوم جلوگیری از واردات خودروهای غیر آمریکایی ساخت آمریکا بودند.

در این بین شاید نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت که بعد از تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری پیش قدم جلوگیری از واردات خودروهای امریکایی شد بسیار حائز اهمیت باشد، ان هم حالا که جدای از واردات خودروهای آمریکایی، بحث خودروهای غیر آمریکایی که در آمریکا تولید می شوند بسیار داغ شده است.

نعمت زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مشکل خودروهای برند آسیایی و اروپایی که در آمریکا ساخته می شود، گفت: من در این مورد نمی توانم نظری بدهم! زیرا این نظر شخصی خواهد بود و فایده ای ندارد.

امیرحسین قناتی مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در مورد این خودروها با اعلام این مطلب که از نظر بنده چیزی به نام خودروی آمریکایی در کشور وجود ندارد، گفت: تعریف ما از خودروی آمریکایی این است که برند آن خودرو آمریکایی باشد و بر اساس این تعریف چنین خودرویی در کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ورود خودروهای آمریکایی به ایران ممنوع است یعنی باید روی آن خودرو برندی باشد که متعلق به ایالات متحده بوده و بر روی آن نوشته شده باشد ساخت کشور آمریکا، همچین موردی نداریم و مشکلات اخیر تنها به خاطر برداشت های شخصی رخ داده است.

قناتی در مورد برخی محصولات مانند خودروهای هوندا، تویوتا کمری هیبرید و ... که با مشکل شماره گذاری روبه رو شده است، گفت: تمام خودروسازان دنیا در نقاط مختلف جهان سایت تولید خودرو می زنند و در قوانین کشور ما هیچ حرفی از این زده نشده که محل تولید خودرو در سایت ثبت سفارش باید ذکر شود بلکه تنها برند نوشته می شود.

مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت تاکید کرد: چنانچه ضوابط تغییر کرده است به ما نیز اعلام کنند تا رعایت کنیم اما در حال حاضر برای منع ورود خودروهایی که برند غیر آمریکایی داشته اما در ایالات متحده تولید می شود قانونی وجود ندارد.

http://yon.ir/98n6

http://yon.ir/I0rA

لینک مرتبط

شرکت مفتاح رهنورد در راستای تحقق اهداف مشتری مدارانه خود اقدام به راه اندازی سامانه فروش نقدی خودرو و تحویل فوری نموده است، لذا با توجه به این مهم لیست خودروهای آماده تحویل به شرح ذیل می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی مفتاح رهنورد مراجعه نمائید یا اینجا کلیک کنید

* مقایسه فنی هیوندای توسان ۲۰۱۶ با هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ و طراحی و ساختار بدنی  *

  

با اینکه توسان و سانتافه اسپرت تشابه زیادی از نظر ظاهری دارند,با این حال این دو مدل چند تفاوت کلیدی با هم دارند.به طور دقیق تر,سانتافه اسپرت مدل کشیده شده ی توسان با سایز بزرگتر و فاصله ی بین دو محور بیشتر می باشد.همچنین تفاوت هایی نیز در عقب دیده می شوند,به این صورت که طراحی چراغ عقب و طراحی چراغ درب عقب دو خودرو متفاوت می باشند.با این حال,به خاطر وجود تفاوت های ظاهری زیاد توسان و سانتافه اسپرت تشخیص این دو از هم در نگاه اول ممکن است برای برخی از خریداران مشکل باشد .

 مقایسه هیوندای توسان ۲۰۱۶ در برابر هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ از نظر طراحی داخلی

سانتافه اسپرت و توسان همچنین دارای تفاوت های بزرگی در طراحی داخلی می باشند.واضح ترین تفاوت فضای داخل می باشد :

 سانتافه اسپرت فضای بیشتری دارد,مخصوصا در عقب و در قسمت بار.اما هر دو کراس اوور همچنین دارای طراحی های داشبورد متفاوت,طراحی قسمت مرکز کنترل متفاوت,مجموعه عقربه های متفاوت و تفاوت کمی در جنس به کار رفته در داخل خودرو می باشند ؛ با این حال به نظر ما در این زمینه توسان به خاطر کیفیت بهترش به خصوص در مدل های بالاتر برنده است نه سانتافه ی گران قیمت.پس در این قسمت ما توسان جدید را برنده اعلام می کنیم.

مقایسه هیوندای توسان ۲۰۱۶ در برابر هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ از نظر مکانیکی

توسان دارای دو موتور مختلف برای انتخاب است. مدل های ساده از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری با ۱۶۴ اسب بخار نیرو استفاده می کنند که دارای نرخ مصرف سوخت ۱۰.۲۸ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۷.۶۳ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه می باشد.رانندگانی که قدرت بیشتر(و مصرف سوخت بهتر)می خواهند میتوانند موتور ۴ سیلندر توربوشارژ ۱.۶ لیتری با ۱۷۵ اسب بخار نیرو را انتخاب کنند که نرخ های مصرف سوخت را به ۹.۰۹ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۷.۱۶ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه در مدل Eco guise , یا ۹.۴۶ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۷.۸۸ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه برای مدل های محدود و اسپورت بهبود می بخشد.

سانتافه اسپرت نیز دو موتور ۴ سیلندر ارائه می کند,اما این موتور ها بزرگتر از موتورهای توسان می باشند که این به خاطر سایز بزرگتر مدل می باشد.مدل های سانتافه اسپرت ساده از موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری استفاده می کنند که ۱۹۰ اسب بخار نیرو تولید می کند و دارای نرخ مصرف سوخت ۱۱.۸۲ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۸.۷۶ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه می باشد,در  عین حال رانندگانی که نیروی بیشتری می خواهند می توانند موتور ۴ سیلندر توربوشارژ ۲ لیتری با ۲۶۴ اسب بخار نیرو را انتخاب کنند که دارای مصرف سوخت بالای ۱۲.۴۵ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۸.۷۶ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه می باشد.

 

مقایسه هیوندای توسان ۲۰۱۶ در برابر هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ از نظر آپشن ها و تکنولوژی 

با کمال تعجب,این توسان کوچکتر و ارزان تر است که آپشن و تکنولوژی بیشتری ارائه می دهد نه سانتافه ی بزرگتر.این به این خاطر است که توسان طراحی جدیدتری دارد,چون در مقایسه با سانتافه اسپرت مدل ۲۰۱۴ طراحی جدیدتری دارد.مثال هایی از زمینه های تکنولوژی که توسان حریف خود یعنی سانتافه را شکست می دهد بیان می کنیم : تنها توسان است که سیستم هشدار خروج از لاین فعلی,هشدار برخورد از جلو,ترمز خودکار,چراغ های جلوی LED و چراغ های جلوی هوشمند را ارائه می کند.البته باید گفت که سانتافه هم یک دایناسور عتیقه نیست : سانتافه نیز دارای تکنولوژی های بالایی همچون صندلی های دارای تهویه,درب عقب برقی,چراغ های جلوی زنون,یک صفحه ی لمسی ۸ اینچی,هشدار برخورد از عقب و سیستم دید نقاط کور می باشد.البته فعلا,از نظر دارای بودن تعداد بیشتری وسایل آپشن و استاندارد توسان برنده ی بلا منازع است.

 

مقایسه هیوندای توسان ۲۰۱۶ در برابر هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ از نظر تجربه ی رانندگی

در جاده,سانتافه اسپرت جا دارتر و بزرگتر از توسان است.دسترسی به کنترل ها کمی کند تر است,اندازه ها کمی بزرگتر هستند و ویژگی های دینامیک سانتافه به طور کامل با آنچه در کراس اوور های کوچک هیوندای شاهد هستیم مطابقت ندارد.حرف آخر اینکه راننده و سرنشینان سانتافه اسپرت از فضای داخل کابین و قسمت بار بیشتری نسبت به آنهایی که توسان را انتخاب کرده اند برخوردارند و لذت می برند.

نظر ما : با وجود تجربه ی سواری بسیار مشابه این شاسی بلند ها,باید گفت توسان در جاده های شهری کمی راحت تر و بهتر از سانتافه اسپرت است.اما رانندگانی که می خواهند بیشترین لذت را از رانندگی ببرند بهتر است سانتافه اسپرت ۲T را انتخاب کنند که دارای موتور ۴ سیلندر توربوشارژ پر قدرت و ویژگی های دینامیک بیشتری نسبت به بقیه ی مدل های سانتافه می باشد.با تمام این وصف ها هنوز هم یک خودروی اسپرت محسوب نمی شود,اما اسپرت ترین شاسی بلند سایز متوسط در بازار به حساب می آید.استثانای اصلی سانتافه اسپرت ۲T می باشد که سریع تر است.این با عق جور در می آید,چون دارای موتور دارای نیروی ۲۶۴ اسب بخار می باشد – که این نیرو بسیار بیشتر از آنچه در همه ی مدل های توسان وجود دارد می باشد.سانتافه همچنین دارای چرخ های بزرگتری است که به نظر می آید کنترل خودرو را آسانتر می کنند.

 

مقایسه هیوندای توسان ۲۰۱۶ در برابر هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ از نظر  امنیت

 

توسان به خاطر طراحی جدیدش هنوز تست تصادف دولت را پشت سر نگذاشته است اما سانتافه اسپرت نمره ی کامل ۵ ستاره را از مدیریت امنیت ترافیک بزرگراه های ملی دولت فدرال کسب کرده است.در عین حال,توسان نمره ی عالی امنیت بالای را از موسسات بیمه ی غیر انتفاعی برای امنیت بزرگراه ها کسب کرده است – نمره ای که سانتافه به خاطر مشکل در نمره گیری از تست تصادف شاخ به شاخ نتوانست کسب کند.

مزایای امنیتی توسان از لحاظ آپشن و ویژگی ها ادامه می یابد که در این زمینه این کراس اوور کوچکتر دارای چندین مزیت نسبت به سانتافه اسپرت بزرگتر می باشد و عبارتند از هشدار برخورد از جلو به همراه ترمز خودکار,هشدار خروج از لاین و چراغ های جلوی LED.در حالی که سانتافه اسپرت دارای تعداد کمتری از گجت های امنیتی آخرین مدل امروزی(از جمله هشدار برخورد از عقب و سیستم دید نقاط کور)می باشد که توسان همه ی این موارد را دارد.

نتیجه کلی از مقایسه دو خودروی  هیوندای توسان ۲۰۱۶ و  هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ 

هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۶ در موقعیت بسیار خاص و چشمگیری قرار دارد,موقعیت بین هیوندای توسان ۲۰۱۶ کوچکتر(و پیشرفته تر)و سانتافه ی بزرگتر که شامل سه ردیف صندلی می باشد.ما توسان را توصیه می کنیم مگر اینکه واقعا به فضای بیشتر سانتافه اسپرت نیاز داشته باشید : توسان دارای مصرف سوخت بهتر,نمرات تست تصادف بهتر,وسایل و آپشن های بیشتر  و تجربه ی سواری بهتری می باشد.و اگر واقعا به فضای بیشتر سانتافه اسپرت نیاز دارید,توصیه می کنیم به جای آن سانتافه فول سایز را انتخاب کنید که دارای سه ردیف صندلی بدون قیمت اضافه ی سانتافه اسپرت می باشد.